W ramach systemu rezerwacyjnego z ofertą miejscówek na www.naodludziu.pl i prężnie działających i rozwijających się mediów społecznościowych na Instagramie i Facebooku; Na odludziu @na.odludziu
skupiamy tylko wyselekcjonowane domy
w naszym systemie rezerwacyjnym dajemy możliwość zarezerwowania całego obiektu oraz wyjątkowych przestronnych apartamentów
proponowane przez nas miejsca wyróżniają się wysokim standardem, estetyką wykończeń i nietuzinkowością obiektu
istotny aspekt proponowanych miejsc stanowią dodatkowe udogodnienia: baseny, sauny, balie, place zabaw, jacuzzi…
współpracę i długofalowe działania reklamowo/marketingowe nawiązujemy z domami, które chcą się rozwijać
i poszerzać ofertę udogodnień dla gości
jesteśmy jak zewnętrzny marketing, tworzymy swoje narzędzia marketingowe i skutecznie pozyskujący rezerwacje dla naszych obiektów, a Ty spokojnie możesz zająć się dbaniem o gości.
wpłata 30% bezzwrotnej opłaty za obsługę rezerwacji w momencie dokonania rezerwacji
środki bezzwłocznie przekazywane na Twoje konto
zgoda na pobieranie kaucji
zminimalizowanie ryzyka odwołania rezerwacji dzięku pełnej przejrzystosci ofert Na odludziu
profesjonalne zdjęcia obiektu wykonane przez Na odludziu (koszty wykonania sesji ponosi Na odludziu)
filmy, zdjęcia i krótkie nagrania pokazujące obiekt; wykorzystywane do reklam
opisy obiektu i ofertę przygotowaną przez naszych copywriterów na bazie przesłanych przez Ciebie informacji
przed publikacją oferty rezerwacyjnej obiektu prosimy Cię o ostateczną weryfikację poprawności
jak już wszystko jest gotowe, a wizytówka zaakceptowana zaczynamy aktywnie promować Twoją miejscówkę
wszystko co widzisz na naszych portalach społecznościowych i na www Ciebie nie kosztuje nic to nasza inwestycja w udaną długofalową współpracę.
1. indywidualną wizytówkę będącą pełną ofertą Twojej miejscówki
2. otrzymasz support we wszystkich swoich działaniach związanych z rozwojem oferty
3. podpowiadamy, zasugerujemy, poinformujemy, co zrobić, co zmienić jak zmienić aby się rozwijać, poszerzać ofertę oraz podnosić ceny
4. stworzymy bezpłatne materiały promocyjne do efektywnej promocji w naszych profilach
5. przygotujemy pełen marketing nakierowany na rezerwacje Twojego miejsca
6. wykonamy działania sponsorowane, za które Ty nie płacisz
7. otrzymasz przyjazny i funkcjonalny kalendarz rezerwacji
8. odciążamy Cię; przeprowadzamy pierwszy kontakt z klientem przed podjęciem decyzji rezerwacyjnej
9. potencjalni klienci otrzymują rzetelną informację o zakresie oferowanych w Twoim obiekcie usług,
10. odpowiadamy sprawnie na zadawane pytania potencjalnych klientów w komunikatorach i na maile
11. informacje o Twoim obiekcie i ofertę rozpowszechniamy w regularnych newsletterach mailowych i na messenger
12. dla każdego obiektu tworzymy indywidualne automatyzacje obsługiwane przez bot-pomocników
13. środki za dokonane rezerwacji są przekazywane niezwłocznie na wskazane przez Ciebie konto za pośrednictwem Przelewy 24 i w ich panelach jest to jednocześnie potwierdzenie rezerwacji
14. informacje o każdej rezerwacji dokonanej za naszym pośrednictwem otrzymasz na maila w formie potwierdzenia wraz z pełnymi danymi gości poprawność danych jest weryfikowana przez nas. Dodatkowo nasz system wyśle do Ciebie SMS w momencie dokonania rezerwacji przez klienta.
nie blokujemy Ciebie, możesz rozwijać się indywidualnie i z innymi profilami; możesz mieć u nas ofertę wynajmu Twojego domu i możesz być jednocześnie w innych wyszukiwarkach oraz samodzielnie pozyskiwać rezerwacje.
nie pobieramy opłat za dodanie do naszego systemu, stworzenie oferty na bazie dostarczonych informacji jest bezpłatne my zadbamy o estetykę wizytówki obiektu
nie blokujemy środków za wchodzące rezerwacje czyli klient opłaca rezerwacje, a Ty niezwłocznie otrzymujesz płatność na swoje konto
możliwość odwołania rezerwacji jest zminimalizowana, nasi klienci podejmują świadomą decyzję zakupową bez zbędnego blokowania terminu
na starcie uzupełniamy kalendarz w naszym systemie na podstawie przesłanych przez Ciebie informacji.
udostępnimy Tobie indywidualny panel właścicielski, w którym dwoma kliknięciami zablokujesz i odblokujesz terminy w naszym kalendarzu.
Wygląda to tak: masz rezerwację z innego źródła? Blokujesz u nas zarezerwowany termin. W naszym panelu właścicielskim w dowolnym momencie sprawdzisz wszystkie rezerwacje pozyskane przez nas oraz Twoje zablokowane terminy. Otrzymasz dostęp do finansowych raportów rezerwacji.
z nami nie tracisz czasu na miliony rozmów telefonicznych i odpowiedzi mailowych; kontakt z klientem do momentu dokonania rezerwacji jest po naszej stronie
nie zaśmiecamy systemu do rezerwacji i naszych profili domami duchami, które niby są ale rezerwacji nie można dokonać z przyczyn niezależnych od Na odludziu
dajemy sobie wzajemnie czas 3 do 6 miesięcy na sprawdzenie naszej skuteczności i Twojego podejmowania gości oraz faktycznej jakości oferowanych usług
dbając o pozycjonowanie kozystając wyłącznie z naszych materiałów reklamowych oraz generując duży ruch w witrynie Na odludziu. Nie blokujemy Twoich algorytmów i Twoich indywidualnych działań, możesz rozwijać się samodzielnie i w innych miejscach. Nasze wszechstronne działania mają na celu pozyskanie rezerwacji w Twoim obiekcie, a nie pozycjonowanie się wyżej niż Ty sam lub konkurowanie z Twoją bezpośrednią ofertą, dlatego: Twoja miejscówka staje się jednym z domów Na odludziu bez kopiowanych treści udostępnianych w innych miejscach.
Nie wkładamy wszystkich miejscówek do jednego worka, promocje miejsc odbywają się indywidualnie ze wskazaniem dostępnych terminów w danym obiekcie, unikamy pokazywania porównawczego.
robimy wszystko co niezbędne aby klient miał możliwość zapoznania się z ofertą Twojej miejscówki pokazaną w konkretnej lokalizacji (miejscowości, województwie) .
przechodząc do rezerwacji klient wybiera dostępny termin, pozostawia swoje dane, których administratorem jest Na odludziu i które przekazujemy Tobie w celu realizacji rezerwacji.
potwierdzenie rezerwacji i dane klienta otrzymujesz na maila,
zarezerwowany termin blokuje się w naszym kalendarzu zsynchronizowanym z Twoim kalendarzem w panelu właścicielskim, do którego masz nieograniczony dostęp i w którym w każdym momencie możesz podejrzeć status rezerwacji i jej opłat,
klient w momencie podjęcia decyzji o rezerwacji jest zobowiązany za pośrednictwem zewnętrznych systemów płatności uiścić 30% opłaty rezerwacyjnej (zadatku)
za pozyskanie rezerwacji pobieramy prowizję 12% i jest ona rozliczana proporcjonalnie, jeśli klient za rezerwacje płaci w dwóch częściach tj. 30% przy rezerwacji i 70% najpóźniej na 30 dni przed przyjazdem nasza prowizja jest pobierana proporcjonalnie od wpłaconej kwoty.
w Prowizji 12% dla na odludziu zawiera się (wynagrodzenie za nasza pracę, przedsięwzięte działania reklamowe, prowizja zewnętrznych systemów płatności Przelewy 24, lub innych z którymi podejmiemy współpracę)
płatności są rozdzielane automatycznie przez Przelewy 24 w momencie wpłynięcia bezpośrednio na Państwa konto system jest zarządzany przez Przelewy 24
opłata rezerwacyjna 30% jest bezzwrotna oraz pełna wartość rezerwacji staje się bezzwrotna na 29 dni przed zarezerwowanym pobytem
na zaksięgowanie opłaty rezerwacyjnej czekamy 48h po tym czasie rezerwacja jest anulowana automatycznie, a zarezerwowany termin przywracany jako dostępny, w wyjątkowych sytuacjach na indywidualną prośbę klienta wydłużamy termin na wniesienie opłaty rezerwacyjnej (pełne informacje o rezerwacji zawsze są dostępne w panelu właścicielskim)
opłata rezerwacyjna nazywana przez nas “opłatą za obsługę rezerwacji” jest bezwrotna, a klient przed dokonaniem rezerwacji jest o tym poinformowany co powoduję, że świadomie podejmuje decyzję
pozostałe 70% kwoty rezerwacji klient jest zobowiązany uiścić najpóźniej miesiąc przed planowanym terminem pobytu
dopuszczamy możliwość odwołania rezerwacji najpóźniej 30 dni przed planowanym terminem pobytu i zwrot 70% wartości rezerwacji
jeśli doszłoby do odwołania rezerwacji zobowiązujemy się do aktywnych działań w celu ponownego pozyskania rezerwacji, aktywnie promując termin i wdrażając rabaty na ten czas, rabat na termin uzgadniamy indywidualnie,
w uzasadnionych przypadkach na prośbę klienta dopuszczamy możliwość zmiany terminu na inny dostępny w tym samym przedziale cenowym lub za dopłatą do droższego terminu bez utraty opłaty rezerwacyjnej. Przełożenie rezerwacji jest dopuszczalne minimum miesiąc przed terminem rezerwacji, lub na drodze indywidualnych ustaleń między Twoim obiektem, rezerwującym i Na odludziu.
w przypadku pobytu klienta na kwarantannie lub zakażenia COVID-19 dopuszczamy możliwość przesunięcia terminu rezerwacji na inny najpóźniej na dzień przed planowanym pobytem, sytuacja taka musi zostać poświadczona stosownymi dokumentami przez klienta.
w całym procesie rezerwacji stronami związanymi umową świadczenia wzajemnego jest Właściciel wynajmowanego obiektu i Klient dokonujący rezerwacji.
w przypadku odwołania rezerwacji z przyczyn leżących po stronie Właściciela domu jest on zobowiązany do zwrotu całej wartości rezerwacji Klientowi niezwłocznie na wskazane przez Klienta konto, oraz opłacenie prowizji należnej za prawidłowe pozyskanie rezerwacji przez Na odludziu.
Na odludziu jest pośrednikiem w skutecznym pozyskaniu rezerwacji.
Obowiązek wystawienia rachunku, faktury za cały pobyt leży po stronie wynajmującego.
Prowizja dla pośrednika czyli Na odludziu jest co miesiąc rozliczana na podstawie wystawionej faktury VAT.